مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مهر 1401 ساعت 13:522022-09-29اقتصادي

بهره برداری از کمربندی جنوب غرب اصفهان در بهمن ماه 1402


معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: قطعه سوم کمربندی جنوب غرب اصفهان به طول 5 کیلومتر با پیشرفت فیزیکی 50 درصدی در بهمن ماه 1402 آماده بهره برداری می شود.

- بهزاد شاهسوندی معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان در خصوص آخرین وضعیت پروژه کمربندی جنوب غرب اصفهان با بیان اینکه این پروژه از جمله پروژه های اولویت دار این اداره کل است، اظهار داشت: کمربندی جنوب غرب اصفهان به عنوان بخشی از رینگ چهارم استان در ایجاد ارتباط بین استان ها و شهرهای جنوبی و غربی کشور بسیار با اهمیت است و تکمیل و بهره برداری آن از خواسته های برحق مردمی است.

   وی افزود: محور اصفهان-شهرضا، ارتباط شهر اصفهان با مناطق جنوبی کشور از قبیل شیراز و یاسوج و محور آزادراه ذوب آهن، ارتباط اصفهان با مناطق جنوب غرب کشور مثل زرین شهر و شهرکرد را برقرار می کند بنابراین احداث کمربندی جنوب غرب اصفهان در تسهیل ارتباط بین این دو منطقه بسیار حائز اهمیت است.

  شاهسوندی با اشاره به اینکه از این پروژه به عنوان پازل بزرگ یاد می شود، گفت: طول این مسیر که محور اصفهان- رفت و برگشت (4 خطه) در سال های گذشته تکمیل و مورد بهره برداری قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از کمربندی جنوب غرب اصفهان در بهمن ماه 1402

بهره برداری از کمربندی جنوب غرب اصفهان در بهمن ماه 1402