مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مهر 1401 ساعت 13:022022-09-29اقتصادي

ظرفیت شیرین سازی آب دریا در بوشهر افزایش یافت


استاندار بوشهر از افزایش تولید آب آشامیدنی از طریق شیرین سازی آب دریا در استان خبر داد و گفت: ظرفیت تولید آب آب شیرین کن دیر به بیش از 10 هزار مترمکعب افزایش می یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، احمد محمدی زاده بعد از ظهر امروز در آیین آغاز ساخت طرح آب شیرین کن بندر دیر با بیان اینکه تأمین آب یکی از موضوعات اساسی استان بوشهر است اظهار داشت: ظرفیت آب شیرین کن بندر دیر از 3 هزار و 750 مترمکعب تا 10 هزار مترمکعب در شبانه روز قابل افزایش است.

استاندار بوشهر از اجرایی شدن پروژه آب شیرین کن عسلویه تا یک ماه آینده خبر داد و افزود: در هفته دولت امسال طرح های آب شیرین کن افتتاح و یا عملیات اجرایی آنها آغاز شد و در سال جاری اجرا و افتتاح این طرح ها در دستور کار قرار دارد در این راستا مسئولان استان بوشهر تمام توان خود را به کار خواهند گرفت تا کمبود آب آشامیدنی در استان جبران شود.

وی گروه مپنا به عنوان سرمایه گذار اجرای طرح آب شیرین کن بندر دیر را توانمند دانست و ادامه داد: مپنا توان بالایی در اجرای آب شیرین کن دارد و امید می رود بر اساس قرارداد این پروژه تکمیل و افتتاح شود.

حجت الاسلام موسی احمدی نماینده دیر، کنگان، جم و عسلویه در بیش از 10 کیلومتر خط انتقال برق ایجاد می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت شیرین سازی آب دریا در بوشهر افزایش یافت

ظرفیت شیرین سازی آب دریا در بوشهر افزایش یافت