مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مهر 1401 ساعت 13:022022-09-29سياسي

ارشادی: کشورهای دیگر هم پذیرای آوارگان افغانستانی باشند


سفیر و معاون نمایندگی ایران در سازمان ملل با اشاره به هزینه های مادی و معنوی ایران در راه مبارزه با مواد مخدر و میزبانی از میلیون ها آواره افغانستانی گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، زهرا ارشادی سفیر و معاون نمایندگی دائم جمهوری اسلامی ایران نزد سازمان ملل متحد،  تروریسم و ظهور گروه های تروریستی را تهدیدی جدی برای افغانستان، همسایگان افغانستان، منطقه و جامعه بین المللی خواند.

سفیر و معاون نمایندگی ایران که در جلسه شورای امنیت سازمان ملل متحد با موضوع مکرر خواستار اقدامات در جهت فرصت دادن به اقتصاد افغانستان شده است.

سفیر و معاون نمایندگی دائم کشورمان به مقامات هیأت حاکمه سرپرستی افغانستان یادآوری کرد به تعهدات بین المللی خود، به ویژه درخواست های مکرر برای تشکیل  یک حکومت فراگیر که منعکس کننده جامعه چند قومیتی افعانستان باشد، عمل کنند.

وی تأکید کرد: فقط یک حکومت متشکل از همه افغان ها می تواند حقوق آنها را تضمین و از آن محافظت کند.

زهرا ارشادی با اشاره به هزینه های مادی و معنوی جمهوری اسلامی ایران در راه مبارزه با مواد مخدر و همچنین میزبانی از میلیون ها آواره افغانستانی افزود: ایران به عنوان همسایه اقغانستان، از ظرفیت ها و منابع خود برای کمک به مردم افغانستان جهت غلبه بر چالش هایی که با آن مواجهند اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارشادی: کشورهای دیگر هم پذیرای آوارگان افغانستانی باشند

ارشادی: کشورهای دیگر هم پذیرای آوارگان افغانستانی باشند