مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مهر 1401 ساعت 12:372022-09-29سياسي

معاون رییس جمهور: طرح سلامت محور در مناطق محروم دنبال می شود


اقدامات موثری در حوزه سلامت در مناطق محروم کشور کلید خورده است .

- به گزارش خبرگزاری از داراب، سید محمدحسینی صبح پنجشنبه در آغاز سفر یک روزه خود به شهرستان داراب با همراهی نماینده داراب و زرین دشت در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی از بیمارستان در حال ساخت این شهرستان بازدید و بر شتاب بخشی به فرآیند اجرایی احداث این مرکز درمانی تأکید کرد.

معاون امور مجلس رییس جمهور با بیان اینکه دولت به دنبال توسعه خدمات بهداشتی و درمانی در مناطق محروم است، گفت: طرح سلامت محور بیمارستان داراب نیز در این راستا مورد توجه و اهتمام مسئولان است.

وی گفت: در راستای بهره برداری از این بیمارستان لازم است با برنامه ریزی و تامین اعتبارات مورد نیاز نسبت به اتمام پروژه اهتمام جدی داشته باشیم.

معاون امور مجلس رییس جمهور افزود: پیشرفت فیزیکی پروژه بایستی با تامین تجهیزات مورد نیاز همراه باشد که بر اساس گزارش های ارائه شده این فرآیند با پیشرفت مطلوبی در حال انجام است.

حسینی با تاکید بر اینکه باید تلاش کرد تا هر چه سریع تر امکان ارائه خدمات بهداشتی مطلوب به مردم منطقه داراب فراهم شود، گفت: تلاش داریم با همکاری و تعامل با عوامل موثر و مرتبط نیز زمینه افتتاح و بهره برداری از این بیمارستان را فراهم کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون رییس جمهور: طرح سلامت محور در مناطق محروم دنبال می شود

معاون رییس جمهور: طرح سلامت محور در مناطق محروم دنبال می شود