مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مهر 1401 ساعت 12:372022-09-29بين الملل

مسکو: آسیب به «نورد استریم» در منطقه تحت کنترل سرویس اطلاعاتی آمریکا بود


روسیه گفته نشت گاز از خط لوله «نورد استریم»، در منطقه تحت کنترل سرویس های اطلاعاتی آمریکا بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، نیز روز چهارشنبه گفته بود جو بایدن رییس جمهور آمریکا ملزم است پاسخ دهد آیا واشنگتن پشت سه نشتی گاز گزارش شده در خطوط لوله نورد استریم است.

وی افزود: هفتم فوریه 2022 بایدن گفت که نورد استریم در صورت حمله روسیه به اوکراین پایان خواهد یافت بایدن موظف است به این سئوال پاسخ دهد که آیا ایالات متحده تهدید خود را عملی کرده است .

شب گذشته نیز در خبرها آمده بود که مقامات روسیه گفته اند ماجرای نشست گاز را به عنوان یک اقدام تروریستی در مجامع بین المللی دنبال می کنند.

این در حالی است که نماینده پارلمان لهستان و وزیر خارجه سابق این کشور تلویحا به دست داشتن آمریکا در آسیب وارد شده به خط لوله نورد استریم اشاره کرده است.

رادوسلاو سیکروسکی روز سه شنبه در صفحه توییتری خود عکسی از نشت گاز در خط لوله نورد استریم روسیه منتشر کرد و نوشت: ایالات متحده، از شما متشکرم .

سه شنبه بود که مقامات سوئدی درباره نشتی گاز در خط لوله نورد استریم 1 در مسیر آب های سوئد و دانمارک پیام هشدار صادر کردند.

مقام های دانمارک هم هشدار مشابهی دادن نخست وزیر نروژ نیز چهارشنبه شب از استقرار نیروی نظامی نزدیک تاسیسات نفت و گاز این کشور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسکو: آسیب به «نورد استریم» در منطقه تحت کنترل سرویس اطلاعاتی آمریکا بود

مسکو: آسیب به «نورد استریم» در منطقه تحت کنترل سرویس اطلاعاتی آمریکا بود