مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مهر 1401 ساعت 12:122022-09-29سياسي

ناوگان حمل و نقل عمومی ساوه جان تازه ای گرفت


در مراسمی با حضور جمعی از مسئولان شهرستان، 6 دستگاه اتوبوس اسکانیا صفر کیلومتر به ناوگان حمل و نقل عمومی ساوه افزوده شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساوه، امیررضا یوسفیان ظهر امروز در آیین رونمایی از 6 دستگاه اتوبوس تازه خریداری شده شهرداری ساوه و افتتاح بوستان آزادگان در شهرک علوی گفت: در ایام هفته دفاع مقدس این بوستان با نام مقدس آزادگان تقدیم شهروندان عزیزی می شود که با حرمت خون پاک شهدا در آسایش و آرامش زندگی می کنند.

وی با قدردانی از تلاش و مجاهدت رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس افزود: جنگی که در اوایل انقلاب رخ داد با از جان گذشتگی مردان و زنان این سرزمین باعث محکم شدن ریشه نظام مقدس جمهوری اسلامی گردید و حتی یک وجب از خاک این سرزمین مقدس جدا نشد.

  شهردار ساوه با بیان اینکه دشمنان همواره تلاش می کنند تا عده قلیلی از طیف اظهار کرد: اگر تلاش ها و همدلی مسئولان و کمک بخش خصوصی نبود این مهم در شهر ساوه که بیش از 11 سال از اتوبوس جدید محروم بود رخ نمی داد.

وی گفت: خوشبختانه در روزهای پایانی سال گذشته توانستیم با پرداخت 51 میلیارد تومان بصورت نقدی و 200 میلیارد از محل اعتبارات وزارت کشور از سهمیه 50 دستگاه اتوبوس جدید اسکانیا برای ناوگان حمل و نقل عمومی بهره مند شویم که امروز 6 دستگاه از این اتوبوس ها وارد ناوگان حمل و نقل سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناوگان حمل و نقل عمومی ساوه جان تازه ای گرفت

ناوگان حمل و نقل عمومی ساوه جان تازه ای گرفت