مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مهر 1401 ساعت 12:072022-09-29سياسي

روایت اسلامی از دیدارش با مدیرکل آژانس انرژی اتمی در وین


رییس سازمان انرژی اتمی با اشاره به دیدارش با مدیرکل آژانس انرژی اتمی در وین گفت: فضای همکاری بین آژانس و سازمان انرژی اتمی را مرور کردیم و درباره مسائل باقیمانده به گفت وگو پرداختیم.

- معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی با شرکت در شصت و ششمین کنفرانس عمومی آژانس بین المللی انرژی اتمی در وین با رافائل گروسی ، مدیرکل آژانس، هیأتی از روس اتم و همچنین وزیر امور خارجه مجارستان دیدار و گفت وگو کرد.

  معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی درباره این سفر گفت: با شرکت و سخنرانی در شصت و ششمین کنفرانس عمومی آژانس بین المللی انرژی اتمی در وین بر مواضع صریح و قانونی جمهوری اسلامی ایران تأکید و انتظارات خود از آژانس و این نشست را بیان کردیم.

  محمد اسلامی اظهار داشت: برای ما حائز اهمیت است که بتوانیم به منظور پیشبرد برنامه های توسعه بر اساس سند جامع راهبردی صنعت هسته ای، موانع موجود بر سر راه کشور را از میان برداریم.

   *تسهیل مسیر توسعه با رفع کامل تحریم ها   وی تصریح کرد: تحریم های ظالمانه ای بر ایران تحمیل شده است و امیدواریم با تعاملات اثر بخش بتوانیم ضمن رفع تحریم ها که هدف قانون اقدام راهبردی و روس اتم انجام و درباره پروژه همکاری های مشترک بین ایران و روسیه و در زمینه سرعت بخشیدن به پروژه احداث نیروگاه های دوم و سوم گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت اسلامی از دیدارش با مدیرکل آژانس انرژی اتمی در وین

روایت اسلامی از دیدارش با مدیرکل آژانس انرژی اتمی در وین