مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مهر 1401 ساعت 10:422022-09-29اقتصادي

احداث کارخانه نوآوری آب اردبیل کلید خورد


سند همکاری مشترک راه اندازی کارخانه نوآوری آب اردبیل با حضور رییس پژوهشگاه وزارت نیرو و مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اردبیل در پژوهشگاه وزارت نیرو امضا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل و به نقل از روابط عمومی شرکت آب و منطقه ای استان اردبیل، علی حیدری اظهار کرد: ارتقای بهره وری در تولید و انتقال توزیع آب، افزایش امنیت و تاب آوری صنعت آب، بومی سازی و خودکفایی، توسعه استفاده از هوش مصنوعی در صنعت آب، هوشمندسازی سنجش داده های صنعت آب و داده کاوی آمار و اطلاعات مبتنی بر هوش مصنوعی و توسعه سامانه های بومی پایش و مدیریت مصرف آب از موضوعات مدنظر در راه اندازی کارخانه نوآوری صنعت آب استان است.

وی با اشاره به اهداف این طرح افزود: ایجاد زمینه مناسب برای بروز خلاقیت و بستری برای رشد و پرورش ایده های نو بر مبنای دانش، ایجاد ارتباط موثر مابین هسته ‏های پژوهشی، مراکز تحقیقاتی، تیم های نوآور و کسب و کارهای نوپا و حمایت و جهت‏ دهی به طرح های نوآورانه پژوهشگران، محققان و کارآفرینان بر اساس بینش فناورانه از اهداف اولیه احداث کارخانه نورآوری آب است.

 مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اردبیل ادامه داد: کمک به شکل‏ گیری مفاهیم، مدل‏ های کسب وکار و توسعه محصول در حوزه ‏های تخصصی مرتبط، کمک به بلوغ، ادامه حیات و ارتباط کسب وکارهای نوپا، شرکت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث کارخانه نوآوری آب اردبیل کلید خورد

احداث کارخانه نوآوری آب اردبیل کلید خورد