مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مهر 1401 ساعت 10:322022-09-29اجتماعي

اصفهان در مواجهه با خشکسالی، فرونشست زمین و گرد و غبار


مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه 98 درصد از مساحت استان درگیر خشکسالی بلندمدت است، گفت: فرونشست زمین و فعال شدن کانون های گردوغبار از اثرات خشکسالی در استان اصفهان است.

- منصور شیشه فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با بیان اینکه یکی از اثراث خشکسالی فرونشست زمین است، اظهار داشت: از 35 دشت استان اصفهان 29 دشت تحت تأثیر کاهش سطح آب های زیرزمینی است و متوسط سالیانه یک متر  اُفت آب های زیرزمینی در سطح آبخوان های استان است.

وی با بیان اینکه با هماهنگی با سازمان زمین شناسی و نقشه برداری جی پی اس در دشت های استان نصب شد و نرخ فرونشست زمین در دشت های اولویت دار اصفهان مشخص شد، افزود: مطالعات فرونشست زمین جمع بندی و در اختیار دستگاه ها قرار گرفت.

شیشه فروش بیان کرد: هیأتی از متشکل از رؤسای سازمان های مدیریت بحران، زمین شناسی، نقشه برداری، جغرافیا و نماینده وزارت نیرو  بازدیدی از اثرات فرونشست زمین در اصفهان داشتند و وضعیت فرونشست زمین را در این شهر رصد کردند.

  ارائه بسته راهکار مقابله با فرونشست زمین در اصفهان به هیأت دولت           مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با تأکید بر اینکه فرونشست زمین مناطق مسکونی را نیز تحت تأثیر قرار داده است، گفت: در راستای کنترل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصفهان در مواجهه با خشکسالی، فرونشست زمین و گرد و غبار

اصفهان در مواجهه با خشکسالی، فرونشست زمین و گرد و غبار