مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مهر 1401 ساعت 10:172022-09-29اقتصادي

برگزاری بیست ویکمین نشست وزرای اقتصاد کشورهای شانگهای


در بیست و یکمین نشست وزرای اقتصاد و بازرگانی کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای، در مورد آزادسازی و تسهیل روش های تجاری و سرمایه گذاری، سیستم تجاری چندجانبه گفت و گو شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دفتر منطقه ای خبرگزاری فارس، دانیار امانگلدیف ، وزیر اقتصاد و بازرگانی قرقیزستان در بیست و یکمین نشست وزرای اقتصاد و بازرگانی کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای برگزار شد.

 بر اساس دستور کار، سران هیئت ها در مورد چشم اندازها و اقدامات برای تعمیق همکاری بین کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای در زمینه تجاری و اقتصادی، از جمله در زمینه آزادسازی و تسهیل رو ش های تجاری و سرمایه گذاری، سیستم تجاری چندجانبه گفت وگو کردند.

در این نشست در رابطه با زنجیره های تولید و تامین، به هم پیوستگی، اقتصاد دیجیتال، تجارت منطقه ای و همکاری های اقتصادی و سایر زمینه ها تبادل نظر شد.

علاوه بر این، در چارچوب این نشست، اطلاعاتی از طرف وزیر بازرگانی چین در مورد پیش نویس بیانیه شورای نخست وزیران کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای در مورد ترویج بهبود اقتصادی پایدار پس از همه گیری ارائه شد.

قرار است پیش نویس گزارش اجرای برنامه همکاری های تجاری و اقتصادی چندجانبه کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای در حاشیه نشست بعدی شورای نخست وزیران به تصویب برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری بیست ویکمین نشست وزرای اقتصاد کشورهای شانگهای

برگزاری بیست ویکمین نشست وزرای اقتصاد کشورهای شانگهای