مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مهر 1401 ساعت 09:272022-09-29سياسي

خدمات رسانی مواکب سمنان در اربعین مثال زدنی بود


نماینده ولی فقیه در استان و استاندار سمنان در پیامی تأکید کردند: حماسه حضور بی نظیر مردم استان سمنان در کنگره عظیم اربعین حسینی و خدمات رسانی مواکب استان در اربعین مثال زدنی بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی، نماینده ولی فقیه در استان سمنان و سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان در پیامی از موکب داران اربعین استان سمنان تقدیر کردند.

در متن این پیام آمده است: بار دیگر در اربعین حسینی، عاشقان اهل بیت (ع) در حماسه ای جاوید از شور و عشق، ناب ترین صحنه های دلدادگی و مهر آفریدند و ره یافتگان به حریم کبریایی ذبیح الله را به عطر سلام و صلوات نوازش کرده و در موکب لطف پذیرا شدند.

در ادامه آمده است: بی تردید تلاش و مجاهدت خالصانه خدام الحسین (ع) در آیین پیاده روی اربعین حسینی که به تعبیر مقام معظم رهبری پرچم بلند حضرت سیدالشهدا (ع) و نشانه ارادت پروردگار برای برافراشته کردن پرچم اسلام اهل بیت (ع) است، باشکوه تر از پیش در جوار اعتاب مقدسه و بارگاه مطهر ائمه اطهار (ع) در کشور عراق برگزار شد، را نمی توان در مقام پاداش و اجر، ارزش گذاری کرد و شکی نیست که قدر همت و اجر خدمت این عزیزان در نزد خدای تعالی محفوظ و ذخیره خیر برای آخرت خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات رسانی مواکب سمنان در اربعین مثال زدنی بود

خدمات رسانی مواکب سمنان در اربعین مثال زدنی بود