مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مهر 1401 ساعت 09:122022-09-29سياسي

زاکانی: از تنش مالی و رکود در شهر عبور کردیم/شناسایی 231 پروژه مشارکتی


شهردار تهران با اشاره به شناسایی 231 پروژه جهت مشارکت گفت: از طریق مشارکت ها باید زمینه ای فراهم کنیم که شهروند، شهر و سرمایه گذارسود ببرند و مولدسازی هم مد نظر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه شهری خبرگزاری فارس، مراسم معارفه لطف الله فروزنده معاون جدید مالی و اقتصاد شهری از جمله شناسایی 231 پروژه انجام شد.

شهردار تهران ضمن خدا قوت و تشکر از معاون سابق معاونت مالی به جهت دنبال کردن اهداف ترسیم شده، اضافه کرد: با بازنگری در شرایط مسیری را دنبال می کنیم که زمینه تحقق اهداف عالی را فراهم کند.

ضمن اینکه باید رویه گذشته را برای استیفای حقوق شهر دنبال کنیم که یک بخش آن از طریق مولدسازی است، باید با تشدید این گام ها امکانات مان را افزایش دهیم.

زیرا راهی که سالیان سال برای اداره شهر طی می شد، کفاف تحول در شهر را نمی دهد؛ از طریق مشارکت ها باید زمینه ای فراهم کنیم که شهروند، شهر و سرمایه گذار از این مشارکت سود ببرند.

  زاکانی با اشاره به اینکه در مبحث مالی از آنچه شورا ما را مکلف کرده بود عبور کردیم، گفت: ساماندهی مالی و اقتصادی باید طوری رقم بخورد تا ما بتوانیم در کنار جنبه مالی که نیاز به انتظام و دقت دارد، یک بازی بزرگ تعریف کنیم که در آن مولدسازی حرف اول را بزند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زاکانی: از تنش مالی و رکود در شهر عبور کردیم/شناسایی 231 پروژه مشارکتی

زاکانی: از تنش مالی و رکود در شهر عبور کردیم/شناسایی 231 پروژه مشارکتی