مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مهر 1401 ساعت 09:022022-09-29سياسي

اجتماع مردم غیور ملکشاهی در اعتراض به تحرکات آشوبگران


مسئول بسیج عشایری سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام گفت: بیش از هزار نفر با لباس های بومی محلی در زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران حضور پیدا کردند و به گروهک های که قصد ناامنی در کشور دارند با مشت محکم خود بر دهان یاوه گویی آنها پاسخ خواهند داد.

- سرهنگ محمد ولنتر مسئول بسیج عشایری سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام امروز در ویژه برنامه دفاع مقدس در شهرستان ملکشاهی گفت: تبریک هفته دفاع مقدس به مردم استان ایلام و علی الخصوص عشایران سلحشوری که در دوران جنگ نقش ارزشمندی در دفاع از کیان مقدس جمهوری اسلامی ایران داشتند.

وی افزود: امروز با همکاری بسیج عشایری، فرمانداری و سایر مجموعه های شهرستان ملکشاهی یک برنامه شامل بازی های بومی محلی، احیای سنت های مردم این دیار طراحی و اجرا شده است.

مسؤل بسیج عشایری سپاه استان ادامه داد: یکی از اهداف اصلی این برنامه پاسخ دندان شکن به گروهک های اغتشاشگری است که ادعای همراهی مردم کُرد را دارند اما در واقع اینطور نیست.

وی تصریح کرد: در این برنامه بیش از هزار نفر با لباس های بومی محلی در زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران حضور پیدا کردند و به گروهک های که قصد ناامنی در کشور دارند با مشت محکم خود بر دهان یاوه گویی آنها پاسخ خواهند داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجتماع مردم غیور ملکشاهی در اعتراض به تحرکات آشوبگران

اجتماع مردم غیور ملکشاهی در اعتراض به تحرکات آشوبگران