مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مهر 1401 ساعت 08:522022-09-29سياسي

شهید علی رضا ناهیدی: امام را تنها نخواهیم گذاشت و خط سرخ شهادت را ادامه می دهیم


در وصیت نامه شهید علی رضا ناهیدی آمده است: امام را تنها نخواهیم گذاشت و یار و یاور او خواهیم بود و این خط سرخ شهادت را که 1400 سال است ادامه دارد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، شهید علیرضا ناهیدی فرزند حسن در دی ‎ماه سال 1342، در حرآباد، از توابع فراهانِ اراک به دنیا آمد.

او در تاریخ بیست و هشتم آذرماه 1360 در جبهه کرخه به شهادت رسید.

در ادامه وصیت نامه این شهید والامقام را می خوانید.

بسمه تعالی سلام بر شهیدان، سلام بر پویندگان مکتب شهادت، مخصوصاً سلام بر مدرس شهادت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و بر امام عزیز حضرت آیت الله العظمی خمینی روح خدا، رهبری که مرا هدایت کرد.

آن چنان که عقبی را بر دنیا ترجیح دهم، جوششی در من ایجاد کرد که درک کنم لحظات حساس حسین(ع) را در عاشورایش و هدف علی اکبر حسین(ع) را که در سن 17 سالگی از پدر بخواهم که راضی شود و در میدان عمل، جهاد، خون، شهادت، شعار مقدس ما همه سرباز توایم خمینی، گوش به فرمان توایم خمینی، عملاً با تقدیم جان ناقابل خویش برای دفاع از قرآن کریم و هدف مقدس امام عزیز و برای نابودی شیطان بزرگ آمریکا به اثبات برسانم.

اما تو ای پدربزرگوار که کشاورزی، با دستت سیب زمینی کشت کن تا برای برادرانمان در که حاکمیت الله بر مردم است، باشند و این پیام من به همه ملت ایران و جهان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید علی رضا ناهیدی: امام را تنها نخواهیم گذاشت و خط سرخ شهادت را ادامه می دهیم

شهید علی رضا ناهیدی: امام را تنها نخواهیم گذاشت و خط سرخ شهادت را ادامه می دهیم