مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مهر 1401 ساعت 08:322022-09-29سياسي

بیش از 7 هزار آبیکی واکسن کرونا دریافت نکرده اند/ «التور» در کمین است


در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا شهرستان آبیک مطرح شد که بیش از 7 هزار نفر از مردم این شهرستان حتی یک دوز واکسن علیه کرونا را دریافت نکرده اند و طی 9 ماه اخیر، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آبیک، جلسه پیشگیری و مقابله با کرونا شهرستان آبیک و شورای سلامت این شهرستان با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار شهرستان آبیک، علیجانی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان آبیک و اعضای شورای سلامت در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار و در خصوص وضعیت ابتلا و بستری ناشی از کرونا و روند واکسیناسیون و التور وبا در این شهرستان بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

علی علیجانی رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان آبیک در این جلسه اظهار کرد: با توجه به فرا رسیدن نیمه دوم سال،  بسته تر شدن فضا و افزایش تجمعات احتمال شیوع و بروز بیماری کرونا و بیماری آنفلوانزا که علائم مشترکی دارند، وجود دارد.

وی افزود: گرچه واکسیناسیون در دانش آموزان اجباری نیست اما لازم است والدین و دانش آموزان نسبت به انجام واکسیناسیون ترغیب شوند چرا که رده سنی 5 تا 18 سال، 47 درصد نوبت دوز اول و 33 درصد این رده سنی واکسن دریافت کرده اند که آمار پایینی است.

  این مسئول ادامه داد: طی 9 ماه اخیر 16 نفر در شهرستان آبیک بر اثر ابتلا به کرونا فوت کرده اند که هفت نفر اصلا واکسن کرونا نزده بودن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 7 هزار آبیکی واکسن کرونا دریافت نکرده اند/ «التور» در کمین است

بیش از 7 هزار آبیکی واکسن کرونا دریافت نکرده اند/ «التور» در کمین است