مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مهر 1401 ساعت 08:122022-09-29سياسي

شمارش معکوس برای فیلترینگ دائمی؟


چرا اینستاگرام و واتساپ این روزها با بحران فیلترینگ در ایران روبرو شدند؟ این پرسشی است که باقری عضو ناظر مجلس در کمیته محتوای مجرمانه فضای مجازی دلیلش را استنکاف گروه متا وابسته زاکربرگ از امضای تفاهم نامه با ایران می داند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرآنلاین، این روزها فیلترینگ واتساپ و اینستاگرام به چالشی بزرگ برای مردم بدل شده است.

شورای عالی امنیت کشور به دلیل بحران های امنیتی این اپلیکیشن ها را فیلتر کرده و البته به صورت همزمان دسترسی به پهنای باند بین الملل هم محدود شده است.

این اتفاقات بهانه ای شده در دست طرفداران صیانت تا برخلاف وعده های قدیمی سید ابراهیم رییسی به دنبال فیلترینگ دائمی این پیام رسان ها و شبکه های اجتماعی باشند.

در حالی که معیشت میلیون ها نفر در کشور به این اپلیکیشن ها گره خورده، چه بلایی بر سر آنها و کاسبی مردم می آید؟ مهدی باقری عضو کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه رایانه ای در پاسخ به این پرسش که آیا قرار است محدوتیت های اعمالی در دسترسی به نرم افزارهای اینستاگرام و واتس اپ همچنان ادامه داشته باشد؟ تاکید کرد: من از اینکه کسی گفته باشد که بعد از بازگشتن به شرایط عادی قصدی برای جلوگیری از فعالیت این نرم افزارها وجود دارد یا اینکه کسی ادعا کرده باشد که همچنان اجازه فعالیت به این نرم افزاره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شمارش معکوس برای فیلترینگ دائمی؟

شمارش معکوس برای فیلترینگ دائمی؟