مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مهر 1401 ساعت 08:022022-09-29سياسي

شهیدهانی تکلو: صبر و مقاومت پیشه کنید


شهیدهانی تکلو در بخشی از وصیت نامه خود آورده است «صبر و مقاومت پیشه کنید، به برادرانم بگویید راه مرا ادامه دهند و امام و اسلام عزیز را یاری کنند».

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، شهید ؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت.

برگ سبزی، تحفه درویش، تا چه قبول افتد و چه در نظر آید.

3068/تبرک لحظاتمان با شهیدهانی تکلو بسم الله الرحمن الرحیم ربنا اننا امنا فاغفرلنا ذنوبنا و قنا عذاب النار باری پرودگارا به کرم خود گناهان ما را ببخش و ما را از عذاب جهنم نگهدار به نام خداوند ایزد منان که جانم در اختیار اوست و تمام هستی از هستی او.

به نام الله که بر ما منت نهاد و پیامبران و ائمه معصومین را برای هدایت بشر فرستاد.

با سلام و درود بر رسول خدا و اهل بیت طاهرین و سلام بر تمام شهدای اسلام از شهدای در رکاب حضرت رسول اکرم(ص) تا شهدای کربلا حسین و شهدای انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهیدهانی تکلو: صبر و مقاومت پیشه کنید

شهیدهانی تکلو: صبر و مقاومت پیشه کنید