مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مهر 1401 ساعت 22:322022-09-28اقتصادي

روستاهای بالای 20 خانوار خراسان جنوبی گازرسانی شد


تمامی روستاهای بالای 20 خانوار استان گازرسانی شده است و 100 روستای باقیمانده زیر 20 خانوار نیز تا دهه فجر امسال از گاز طبیعی برخوردار می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، رحمان محمودی، سرپرست شرکت گاز خراسان جنوبی روز چهارشنبه به رسانه ها اعلام کرد: در شاخص های کلان کشور باید روستاهای بالای 20 خانوار گازدار شوند اما در خراسان جنوبی نه تنها گازرسانی به روستاهای بالای 20 خانوار به پایان رسیده که تعدادی زیادی از روستاهای زیر 20 خانوار نیز از گاز طبیعی برخوردار شده اند.

وی تصریح کرد: بر این اساس پرونده گازرسانی به مجموعه روستاهای استان اعم از بالای 20 خانوار و کمتر از این تعداد، در سال جاری بسته می شود.

سرپرست شرکت گاز خراسان جنوبی با یادآوری آغاز گازرسانی به این استان از سال 1386 گفت: خراسان جنوبی تا پنج سال قبل جزو چهار استان کم برخوردار از گاز طبیعی در سطح کشور شامل کرمان، هرمزگان، خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان بود.

وی افزود: بند د تبصره بودجه شامل این چهار استان شد و مبالغی برای گازرسانی به آنها اختصاص یافت که خراسان جنوبی با پیگیری مسوولان و دلسوزان از این فرصت به خوبی استفاده کرد و نهضت گازرسانی را آغاز کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روستاهای بالای 20 خانوار خراسان جنوبی گازرسانی شد

روستاهای بالای 20 خانوار خراسان جنوبی گازرسانی شد