مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مهر 1401 ساعت 21:322022-09-28سياسي

رحیم صفوی: قدرت رهبری انقلاب اسلامی درحال گسترش است


مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا با بیان اینکه قدرت رهبری انقلاب اسلامی به عنوان یک نظام دولت ساز به بسیاری از کشورها رسیده است، گفت: قدرت بر مبنای فرهنگ و اقتصاد از غرب عالم درحال حرکت به شرق عالم است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، همایش بزرگداشت هفته دفاع مقدس عصر امروز با هدف بیان خاطرات و ناگفته های دفاع مقدس با حضور اساتید بسیجی شدند و اگر روز دهم نیروی کمکی نمی آمد ما آنجا را حفظ نمی کردیم.

وی افزود: امام خمینی(ره) 14 آبان ماه سال 1359 فرمودند که حصر آبادان باید شکسته شود که بنده بعد از دارخوین به جنوب رفتم و حاج شیخ فضل الله محلاتی از طرف امام به جنوب آمد و به بنده دستور داد تا فرماندهی جنوب را بر عهده بگیریم که قبل از بنده نیز داوود کریمی فرمانده عملیات جنوب بود.

مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا خاطرنشان کرد: اساس طرح ریزی ما برای شکست حصر آبادان اینگونه بود که با مشارکت ارتش نیروهای عراقی را محاصره کرده و کار حصر را به پایان برسانیم که بعد از پایان این عملیات و رسیدن به پیروزی راهبرد خود را تغییر داده و از جنگ کلاسیک به جنگ انقلابی رسیدیم.

وی عنوان کرد: طی کمتر از 9 ماه حدود هشت هزار کیلومتر مربع از سرزمین خود را آزاد کردیم و پیروزی هایی که با عملیات های مشترک به وجود آمد موجب امید و نشاط در میان نیروها شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رحیم صفوی: قدرت رهبری انقلاب اسلامی درحال گسترش است

رحیم صفوی: قدرت رهبری انقلاب اسلامی درحال گسترش است