مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مهر 1401 ساعت 20:322022-09-28اجتماعي

کارنامه نهایی کنکور 1401 منتشر شد


کارنامه پذیرفته شدگان و همچنین آن دسته از متقاضیانی که فرم انتخاب رشته اینترنتی خود را تکمیل کرده اند اما پذیرفته نشده اند، حاوی رتبه متقاضی در هر یک از کد رشته های انتخابی در بین متقاضیان کدرشته مزبور در سهمیه مربوط با توجه به نمره کل متقاضی در همان .

- کارنامه پذیرفته شدگان و همچنین آن دسته از متقاضیانی که فرم انتخاب رشته اینترنتی خود را تکمیل کرده اند اما پذیرفته نشده اند، حاوی رتبه متقاضی در هر یک از کد رشته های انتخابی در بین متقاضیان کدرشته مزبور در سهمیه مربوط با توجه به نمره کل متقاضی در همان کدرشته و همچنین رتبه آخرین نفر پذیرفته شده در کدرشته های انتخابی قرار داده شده است.

سازمان سنجش آموزش کشور کارنامه نهایی کنکور سراسری 1401 را منتشر کرد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، داوطلبان شرکت کننده در آزمون سراسری سال 1401 می توانند با شماره داوطلبی یا شماره پرونده به صفحه اینترنتی (اینجا ) کارنامه آزمون خود را دریافت کنند.

  کارنامه پذیرفته شدگان و همچنین آن دسته از متقاضیانی که فرم انتخاب رشته اینترنتی خود را تکمیل کرده اند اما پذیرفته نشده اند، حاوی رتبه متقاضی در هر یک از کد رشته های انتخابی در بین متقاضیان کدرشته مزبور در سهمیه مربوط با توجه به نمره کل متقاضی در همان کدرشته و همچنین رتبه آخرین نفر پذیرفته شده در کدرشته های انت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارنامه نهایی کنکور 1401 منتشر شد

کارنامه نهایی کنکور 1401 منتشر شد