مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مهر 1401 ساعت 17:322022-09-28ورزشي

عضو کمیسیون قضایی مجلس: مدعی العموم باید علی کریمی را مورد محاکمه قرار دهد


عضو کمیسیون قضایی مجلس با اشاره به اتهام زنی علی کریمی به نظام و دروغ پراکنی های وی در فضای مجازی گفت: مدعی العموم بایدبه این موضوع ورود پیدا کند و او را مورد محاکمه قرار دهد.

- حسینعلی حاجی دلیگانی عضو عضو کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، با اشاره به اتهام زنی علی کریمی فوتبالیست سابق کشورمان به نظام و دروغ پراکنی های وی در فضای مجازی گفت: مدعی العموم باید به موضوع اتهام زنی علی کریمی به مجموعه نظام ورود پیدا کند و این فرد را مورد محاکمه قرار دهد.

وی افزود: مجازات های لازم برای اتهام زنی و دروغ پراکنی توسط فرد یا افراد پیش بینی شده و چنانچه فرد جزو مسئولین باشد و یا امکانات حکومت به جایگاه خاص رسیده باشد این مجازات ها طبق قانون تشدید می شود.

قوه قضاییه بایدبه موضوع اتهام زنی علی کریمی به نظام نیز ورود و با او برخورد کند و برای افکار عمومی روند کار را تبیین کند تا این نحوه برخورد درس عبرتی برای کسانی که می خواهند اینگونه رفتارها را تکرار کنند باشد.

عضو کمیسیون قضایی مجلس اظهار داشت: همچنین باید روند رسیدگی به پرونده این قبیل افراد به صورت شفاف توسط قوه قضاییه تشریح و تبیین شود تا مردم در جریان روند رسیدگی به پرونده اینگونه افراد قرار گیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضو کمیسیون قضایی مجلس: مدعی العموم باید علی کریمی را مورد محاکمه قرار دهد

عضو کمیسیون قضایی مجلس: مدعی العموم باید علی کریمی را مورد محاکمه قرار دهد