مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مهر 1401 ساعت 17:272022-09-28ورزشي

خیابان تابان و آسمان به نام آیت الله ناصری نام گذاری شد


سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان لوایح بررسی شده و موضوعات مطرح شده در پنجاه و ششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان را تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، علی صالحی سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان در گفت وگوی خبری پس از پنجاه و ششمین جلسه علنی شورای شهر اظهار کرد: با توجه به دو تعطیلی در دو هفته اخیر در روزهای یکشنبه، جلسه امروز به صورت فوق العاده به جهت تسریع در امور برگزار شد.

وی افزود: لوایحی در ابتدای جلسه قرائت شد، یکی از مصوبات قبلی نیز نیازمند پاسخ مجدد به فرمانداری بود.

صالحی گفت: لایحه ای که در جلسه علنی قبل به صورت دو فوریت به شورا ارائه شده و مورد تأیید قرار نگرفته بود در دستور کار قرار گرفت، این لایحه نام گذاری محوری به نام آیت الله ناصری بود که با جمع بندی نکات جلسه تلفیق، خیابان تابان و آسمان در حلقه ترافیکی شهری، حد فاصل اتوبان شهید اردستانی تا تقاطع یا میدان شهدای ورزشکار یا حد فاصل خیابان بعثت به نام عالم وارسته، آیت الله ناصری نام گذاری شد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به بررسی عناوین عوارض و بهای خدمات شهرداری و مؤسسات تابعه بیان کرد: طبق قانون درآمد پایدار که اخیراً در مجلس به تصویب رسید و شورای نگهبان نیز آن را تأیید کرد باید تا قبل از مهلت قانونی در مهرماه عناوین پیشنهادی را ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیابان تابان و آسمان به نام آیت الله ناصری نام گذاری شد

خیابان تابان و آسمان به نام آیت الله ناصری نام گذاری شد