مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مهر 1401 ساعت 16:022022-09-28سياسي

نوآوری باید باور ملی در سازمان ها و نهاد های کشور شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، روح الله دهقانی فیروز آبادی سرپرست معاونت علم و فناوری ریاستس جمهوری در حاشیه هیئت دولت در جمع خبرنگاران در رابطه با سیاست های جدید معاونت علم و فناوری ریاست جمهوری گفت: - سرپرست معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از گام ها جدی برای تحقق اقتصاد دانش بنیان و توسعه بازار شرکت های این حوزه گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، روح الله دهقانی فیروز آبادی سرپرست معاونت علم و فناوری ریاستس جمهوری در حاشیه هیئت دولت در جمع خبرنگاران در رابطه با سیاست های جدید معاونت علم و فناوری ریاست جمهوری گفت: در حوزه علم و فناوری و نوآوری در کشور های زحمات زیادی کشیده و بنیان های خوبی گذاشته شده که باید با اقتدار ادامه یابد و توسعه پیدا کند.

وی در ادامه به قانون جهش تولید دانش بنیان اشاره کرد و افزود: تصویب قانون جهش تولید یک اتفاق بزرگ در کشور است که یک نسل جدید از تاثیرگذاری دانش، فناوری و نوآوری را در کشور به نمایش خواهد گذاشت.

دهقانی فیروزآبادی، با تأکید بر نقش نظارت و سیاستگذارانه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، گفت: معاونت علمی و فناوری در بحث سیاست گذاری و راهبری و نظارت و پیگیری نفوذ نوآوری در همه دستگاه های کشور باید نقش آفرینی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوآوری باید باور ملی در سازمان ها و نهاد های کشور شود

نوآوری باید باور ملی در سازمان ها و نهاد های کشور شود