مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مهر 1401 ساعت 15:372022-09-28سياسي

جانشین فراجا: اجازه عرض اندام به مزدوران و آشوبگران را نخواهیم داد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رباط کریم، سردار سرتیپ قاسم رضایی جانشین فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در مراسم تشییع پیکر شهید مدافع امنیت فرید کرم پور که پیش از ظهر امروز در پرند برگزار شد، اظهار کرد: کسانی که در صنف های مختلف حرکت های نامربوط انجام دادند، در ریخته شدن خون این شهید سهیم هستند و علاوه بر درگاه الهی، باید به قانون و مردم پاسخ بدهند.

جانشین فرماندهی نیروی انتظامی ادامه داد: برخی از این لیدرها به جهت خیانت زندانی بودند و در منصب های مختلف به مردم خیانت کردند اما باید مفت خوری و رجزخوانی برای بیگانه را بس کنند.

سردار رضایی تصریح کرد: مردم به صداسیما نیز اعتراض دارند که چرا افرادی که به کشور و بیت المال خیانت کردند در صفحه زنده صدا و سیما می آورید.

وی افزود: مزدوران چه آگاهانه و چه ناآگاه از آن سوی آبها فریب می خورند و آرامش کشور را به هم می زنند اما مردم اجازه نمی دهند خیانتکاران پا روی خون شهید بگذارند چنانکه در راهپیمایی کوبنده، پاسخ مزدوران را به خوبی دادند.

جانشین فرماندهی نیروی انتظامی با بیان اینکه هدف دشمنان تضعیف امنیت ملی است، گفت: کسانی که از این مرزوبوم استفاده کرده و به جایی رسیده اند، امروز مزدورند و هر آشوبگر و فتنه گری بداند که این مسیر اشتباه است و باید برگردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جانشین فراجا: اجازه عرض اندام به مزدوران و آشوبگران را نخواهیم داد

جانشین فراجا: اجازه عرض اندام به مزدوران و آشوبگران را نخواهیم داد