مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مهر 1401 ساعت 14:522022-09-28فرهنگي

ناآرامی های پایتخت با «سینما» چه کرد؟


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، رضا سعیدی پور مدیر سینما «زندگی» درباره وضعیت فروش سینماها در روزهای اخیر، با اشاره به نیمه تعطیل بودن سالن های سینمایی در هفته جاری توضیح داد: - مدیر پردیس سینمایی زندگی ضمن اشاره به وضعیت نامناسب استقبال از فیلم های در حال اکران و افت فروش فیلم ها، میزان فروش انیمیشن پسر دلفینی را غیرقابل پیش بینی توصیف کرد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، رضا سعیدی پور مدیر سینما زندگی درباره وضعیت فروش سینماها در روزهای اخیر، با اشاره به نیمه تعطیل بودن سالن های سینمایی در هفته جاری توضیح داد: از نظر ترکیب فیلم های در حال اکران، آخرین آثاری که به چرخه اکران وارد شدند از نظر ظرفیت فروش از ابتدا فیلم های ضعیفی بودند.

معروف است که می گویند برخی فیلم ها تنها به این دلیل به چرخه اکران وارد می شوند که تایم اکران فیلم های بعدی را تنظیم کنند! به همین دلیل معتقدم وضعیت فروش فیلم هایی از این دست، اساساً قابل بررسی هم نیست.

وی با اشاره وضعیت نامناسب فروش فیلم های در حال اکران، فروش انیمیشن پسر دلفینی را غیرقابل پیش بینی توصیف کرد و ادامه داد: واقعیت این است که باقی فیلم های روی پرده فروش خوبی در این روزها نداشته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناآرامی های پایتخت با «سینما» چه کرد؟

ناآرامی های پایتخت با «سینما» چه کرد؟