مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مهر 1401 ساعت 14:272022-09-28ورزشي

یک مجتمع آموزشی ورزشی و 2 مدرسه در تنگستان و دیر افتتاح شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان تنگستان، صبح امروز با حضور احمد محمدی زاده استاندار بوشهر و دیگر مسئولان استانی مجتمع آموزشی ورزشی حاج حسین دریایی در بندر عامری افتتاح شد.

ابراهیم احمدی مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان بوشهر در آیین این افتتاح اظهار داشت: مجتمع آموزشی، ورزشی حاج حسین دریایی با 6 کلاس درس و یک سالن ورزشی با زیربنای هزار و 760 متر مربع و سه هزار و 200 متر مربع محوطه سازی احداث شده است.

وی بیان داشت: اعتبار هزینه شده برای این مجتمع آموزشی بالغ بر 60 میلیارد ریال  است که با همت خیر نیک اندیش حسین دریایی در  بندر عامری از توابع شهرستان تنگستان احداث شده است.

احمدی افزود : با احداث این مجتمع خیرساز بیش از 300 دانش آموز در دو نوبت صبح و بعدازظهر از این مجتمع نوساز از فضای مطلوب بهره مند خواهند شد و علاوه بر آن، سالن ورزشی آن نیز با توجه به همجواری دیگر مدارس نی توانند از آن استفاده کنند.

افتتاح مدرسه خیرساز معصومه رواسی زاده همچنین با حضور احمد محمدی زاده استاندار بوشهر مدرسه خیر ساز معصومه رواسی زاده در روستای کلات شهرستان تنگستان افتتاح شد.

مدیر کل نوسازی، توسعه وتجهیز مدارس استان بوشهر در مراسم افتتاح این مدرسه گفت: این مدرسه به همت خیر نیک اندیش خانم معصومه رواسی زاده با سه کلاس درس و 245 مترمربع زیربن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک مجتمع آموزشی ورزشی و 2 مدرسه در تنگستان و دیر افتتاح شد

یک مجتمع آموزشی ورزشی و 2 مدرسه در تنگستان و دیر افتتاح شد