مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مهر 1401 ساعت 14:022022-09-28سياسي

تکلیف تان را مشخص کنید: بانظامید یا برنظام؟


شمایی که سالهای سال کارگزار نظام بوده یا هستی! شماها نمی توانید در روزگار سختی سکوت کنی و هر جا منفعت تان ایجاب کرد به میدان بیایی.

جایگاه شما مشخص است یا با نظامید که تکلیفی دارید و باید انجام دهید یا برنظامید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، حبیب اله ترکاشوند کارشناس سیاسی طی یادداشتی نوشت: باز هم فتنه ای دیگر آغاز شده و آزمونی دیگر برای خواص جامعه تا عیار خود را مشخص سازند.

روزی حوادث غمبار کوی دانشگاه اسم رمز آشوب بود و روزگاری دیگر دروغ بزرگ تقلب در انتخابات اسم رمز فتنه شد، روزی افزایش قیمت بنزین و این بار مرگ دختری به نام مهسا امینی تفاوت فتنه این روزها با فتنه های قبلی در این است که تمام جریانات زخم خورده از انقلاب که سالها بود در لانه های خود خزیده و در لاک خود فرو رفته بودند با هم پیوند خورده اند و در خیابان ها عربده می کشند؛ از سلطنت طلبان تا منافقین و جریانات تجزیه طلب.

مردم این روزها نام هایی در صداو سیما می شنوند که نام منحوسشان را تقریبا فراموش کرده بودند و تنها جنایاتشان در اول انقلاب در خاطراتشان مانده است.

گروهک های داعش صفتی چون کومله و دموکرات که روی جنایت کاران تاریخ را سفید کرده اند امروز با اسلحه های آمریکایی و نقاب بر صورت در برخی شهرهای غربی کشور عرض اندام می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکلیف تان را مشخص کنید: بانظامید یا برنظام؟

تکلیف تان را مشخص کنید: بانظامید یا برنظام؟