مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مهر 1401 ساعت 13:522022-09-28سياسي

رییس سازمان بسیج: در مسیر محو کردن رژیم صهیونیستی از صحنه روزگار قرار گرفته ایم


استکبار جهانی اندیشه نیل تا فرات را در ذهن می پروراند اما اکنون در مسیر محو کردن رژیم صهیونیستی از صحنه روزگار قرار گرفته ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، سردار سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی رییس سازمان بسیج مستضعفین در جشنواره بزرگ دف نوازی سنندج که به مناسبت حلول ماه ربیع الاول برگزار شد، اظهار کرد: فرهنگ دفاع مقدس که مردم عزیز کردستان که در خلق آن سهم بسزایی دارند امروز یک فرهنگ رهایی بخش محسوب می شود.

وی افزود: قدرت تجهیزاتی و تکیه بر فناوری های تسلیحاتی به تنهایی نمی تواند عامل پیروزی باشد بلکه شرط پیروزی یک ملت برخورداری از روحیه مقاومت است و این درسی است که مردم ایران در انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس مدرس این مکتب مقاومت بودند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: امروز در سراسر دنیا ملت هایی که می خواهند مستقل باشند به دانش آموزی این مکتب می گروند.

سردار سلیمانی افزود: دشمن همواره به دلیل موقعیت ویژه جغرافیایی کردستان چشم طمع به این خطه از میهن اسلامی داشته و دارد اما مردم با بصیرت کردستان و پیشمرگان مسلمان کرد با ایثار و فداکاری خود در مقابل توطئه های تجزیه طلبانه دشمنان ایستادگی کردند و در این مسیر هزاران شهید و جانباز و آزاده را تقدیم انقلاب کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس سازمان بسیج: در مسیر محو کردن رژیم صهیونیستی از صحنه روزگار قرار گرفته ایم

رییس سازمان بسیج: در مسیر محو کردن رژیم صهیونیستی از صحنه روزگار قرار گرفته ایم