مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مهر 1401 ساعت 13:222022-09-28سياسي

روحیه شهدا تفکر امپریالیستی و سرمایه داری را نمی پذیرفت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، اسماعیل کوثری، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، صبح امروز، در یادواره شهدای طالقان، با اشاره به اینکه دشمن از همان روزهای ابتدایی انقلاب دست به طراحی توطئه های مختلف زد اما با تلاش و یکدلی مردم و لطف الهی همیشه ناکام مانده است، گفت: دشمن با ترور شهید مطهری و بهشتی به نتیجه نرسید، گروهک های خلق ترکمن، بلوچ، ترک و عرب در مرزهای ایران به راه انداخت اما ناکام ماند، 26 تیر سال 58 صدام حسین جاه طلب را روی کار آوردند.

وی با اشاره به اینکه حمله مستقیم به طبس و در دفاع مقدس کنار ایران بود دشمن نتوانست غلطی بکند که حالا با آتش زدن چند خودرو بتواند انجام دهد، باید قوه قضاییه حساب گروه های وابسته را از جوانان فریب خورده جدا کند.

این نماینده مجلس افزود: بازماندگان دفاع مقدس نمی گذارند چادر از سر مردم کشیده شود، نیروی انتظامی، بسیجیان و متعهدین با صلابت در میدان حضور دارند، دشمن به دنبال خسته کردن ما است اما ما خستگی نمی شناسیم.

وی گفت: امروز ایران به غزه یاد داده است چگونه موشک و پهپاد بسازد و ابایی از کسی نداریم چرا که اعتقاد داریم باید مقابل همه زورگویان ایستاد، حسین(ع) برای برپایی دین خدا 18 عزیز خود را داد و ما هم باید پای کار باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحیه شهدا تفکر امپریالیستی و سرمایه داری را نمی پذیرفت

روحیه شهدا تفکر امپریالیستی و سرمایه داری را نمی پذیرفت