مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مهر 1401 ساعت 13:172022-09-28اجتماعي

رگبار باران در 9 استان


سازمان هواشناسی کشور از وزش باد و بارش پراکنده در برخی استان ها خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از همشهری آنلاین، آخرین داده های سازمان هواشناسی کشور نشان می دهد که امروز و فردا (6 و7 مهرماه) در بیشتر مناطق کشور جوی پایدار حاکم است.

از بعداز ظهر پنجشنبه (7 مهرماه) در مناطقی از استان های ساحلی دریای خزر و جمعه (8 مهرماه) علاوه بر سواحل شمالی، در خراسان شمالی و ارتفاعات البرز در سمنان و شرق تهران بارش پراکنده گاهی با رعدوبرق و وزش باد پیش بینی می شود.

بارش پراکنده باران همراه با وزش باد شنبه(9 مهرماه) در شرق مازندران، گلستان، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی و ارتفاعات البرز در سمنان و شرق تهران و یکشنبه (10 مهرماه) در خراسان شمالی و سواحل شرقی دریای خزر ادامه خواهد داشت.

از فردا تا یکشنبه (7 تا 10 مهرماه) به ویژه در ساعات بعدازظهر و اوایل شب، در ارتفاعات هرمزگان و ارتفاعات جنوب کرمان رگبار پراکنده گاهی با رعدوبرق و وزش باد رخ می دهد.

سرعت وزش باد شنبه در نوار شرقی کشور به ویژه منطقه زابل و دامنه های جنوبی البرز افزایش می یابد که در برخی مناطق با خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا همراه خواهد شد.

آسمان تهران فردا (7 مهرماه) صاف و گاهی وزش باد با حداقل دمای 21 و حداکثر دمای 32 و روز جمعه (8 مهرماه) صاف و گاهی وزش باد با حداقل دمای 21 و حداکثر دمای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رگبار باران در 9 استان

رگبار باران در 9 استان