مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مهر 1401 ساعت 13:072022-09-28سياسي

جانشین ستاد کل نیروهای مسلح با تعدادی از پیشکسوتان دفاع مقدس دیدار کرد


امیر سرتیپ نصیرزاده جانشین ستاد کل نیروهای مسلح با تعدادی از پیشکسوتان دفاع مقدس دیدار و از آنان تقدیر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، امیر سرتیپ خلبان ستاد کل نیروهای مسلح به همراه سردار نامور رییس کانون بازنشستگان ستاد کل نیروهای مسلح  از سه نفر از پیشکسوتان دفاع مقدس از فراجا، ارتش و سپاه دیدار کرد.

امیر سرتیپ نصیرزاده در این دیدار گفت: رزمندگان و ایثارگران دفاع مقدس از بندگان و اولیای خاص خداوند سبحان هستند که با رشادت های خود، عزیزترین سرمایه خود را در راه اهداف خدا و اهداف متعالی اسلام و انقلاب نثار کردند.

  جانشین رییس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه  وجود پیشکسوتان در میان ما  بوی بهشت و رنگ عشق و شهادت دارد و غنیمت بزرگ و از رحمت های الهی هستند، خاطرنشان کرد: ایثارگران شهدای زنده و از غیور مردان سلحشور تقابل حق و باطل هستند که هر آینه برای خدمت به انقلاب اسلامی آماده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، امیر نصیرزاده جانشین رییس ستاد کل نیروهای مسلح در این دیدار با اهدای لوح تقدیر از امیر سرتیپ دوم رضا صبوری زاده از ارتش جمهوری اسلامی ایران، سردار سرتیپ دوم پاسدار محمد علی صبوری از سپاه پاسداران و سرتیپ دوم پاسدار محمد جواد بافقی یزدی از فرماندهان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جانشین ستاد کل نیروهای مسلح با تعدادی از پیشکسوتان دفاع مقدس دیدار کرد

جانشین ستاد کل نیروهای مسلح با تعدادی از پیشکسوتان دفاع مقدس دیدار کرد