مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مهر 1401 ساعت 13:022022-09-28بين الملل

تشدید تدابیر امنیتی در بغداد پیش از برگزاری نشست مهم پارلمان


در آستانه برگزاری نشست مهم امروز پارلمان عراق و تجمع معترضان در میدان التحریر، فرماندهی عملیات بغداد جزییات اجرای طرح امنیتی ویژه در بغداد را اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، سرلشکر ستاد احمد سلیم فرماندهی عملیات بغداد، امروز (چهارشنبه، 28 سپتامبر)، از جزییات طرح استقرار نیروهای امنیتی در پایتخت عراق خبر داد.

وی در گفت وگو با خبرگزاری رسمی عراق (واع)، تصریح کرد: کلیه پل ها در پایتخت به استثنای پل های السنک و الجمهوریه ، باز است و در خصوص سایر پلها نیز بازرسی و کنترل امنیتی حرکت خودروها و وسایل نقلیه وجود دارد.

فرمانده عملیات بغداد توضیح داد که طی دو روز گذشته، میدان های التحریر و النسور در پایتخت شاهد تظاهرات هایی بوده و به همین دلیل، یگان های امنیتی طبق برنامه برای تامین امنیت جاده ها و مناطق مختلف بغداد، مستقر شده اند.

  وی با بعید دانستن وضع مقررات منع آمد و شد در بغداد، گفت که پایان اجرای این طرح امنیتی منوط به تحولات و گشایش در بحران جاری کشور است.

طبق اعلام قبلی دبیرخانه پارلمان عراق، قرار است امروز نخستین نشست پس از مدتها توقف، برای بررسی درخواست استعفای محمد الحلبوسی رییس پارلمان و انتخاب محسن المندلاوی به عنوان نائب رییس اول پارلمان برگزار شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشدید تدابیر امنیتی در بغداد پیش از برگزاری نشست مهم پارلمان

تشدید تدابیر امنیتی در بغداد پیش از برگزاری نشست مهم پارلمان