مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مهر 1401 ساعت 12:522022-09-28اقتصادي

ایمنی 80 درصد مدارس تهران در وضعیت زرد و قرمز


معاون بازیابی، توانمندسازی و مشارکت جامعه پذیر سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با بیان اینکه در اجرای این طرح رسیدگی های لازم به تمام مدارس دولتی شهر تهران انجام شده است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، شاهین مظفری در گفتگو با ایسنا، معاون بازیابی، توانمندسازی و مشارکت جامعه پذیر سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران اعلام کرد که حدود 80 درصد مدارس این شهر در وضعیت زرد و قرمز ایمنی قرار دارند.

با اشاره به اجرای طرح مدرسه آماده در سطح شهر تهران اظهارکرد: کارشناسان سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از 3800 مدرسه دولتی در سطح شهر تهران بازدید های ایمنی لازم را انجام داده و وضعیت آن ها را با سه رنگ سبز، زرد و قرمز درجه بندی کرده اند.

وی با بیان اینکه در اجرای این طرح رسیدگی های لازم به تمام مدارس دولتی شهر تهران انجام شده است، درباره آخرین وضعیت ایمنی مدارس تهران برابر ارزیابی های انجام شده اظهارکرد: حدود 30درصد مدارس شهر تهران وضعیتی با رنگ قرمز دارند، حدود 50 درصد مدارس در وضعیت زرد بوده و تنها 20 درصد مدارس دارای وضعیت سبز هستند.

معاون بازیابی، توانمندسازی و مشارکت جامعه پذیر سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران گفت: در روز های پایانی سال گذشته در جلسه ستاد بحران شهر تهران که به ریاست شهردار تهران برگزار شد، مصوب شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایمنی 80 درصد مدارس تهران در وضعیت زرد و قرمز

ایمنی 80 درصد مدارس تهران در وضعیت زرد و قرمز