مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مهر 1401 ساعت 12:422022-09-28پزشكي

چطور بیماری های درخت بادام را تشخیص دهیم؟


درخت بادام یکی از درختانی است که با اقلیم بسیاری از شهرهای ایران سازگاری دارد و به خصوص در منطقه مدیترانه ای، بیشتر رشد می کند.

- وقتی جوانه های درختان بادام در بهار، شکوفا می شوند، منظره ای زیبا و خیره کننده را به نمایش می گذارند! اگر باغدار باشید، با مشاهده برخی گل های سفید، آمیخته با رنگ زرشکی، که خبر از رسیدن بهار می دهند، به ذوق خواهید آمد! نشانه ای که به شما می گوید، به زودی میوه های بادام رشد خواهند کرد و می توانید شاهد باردهی باغ خود باشید! با این حال، با وجود اینکه درختان بادام، بسیار مقاوم هستند، بیماری های زیادی وجود دارد که می تواند سلامت آنها را تهدید کرده و حتی به زندگی درختان باغ بادام پایان دهد! اگر درختان بادام در باغ خود دارید و یا قصد خرید نهال بادام و کاشت آنها را دارید، باید نگاهی به بیماری های درخت بادام، علائم، روش های تشخیص و درمان و نحوه مراقبت از آنها بیندازید، تا آفات و مشکلات، سلامت درختان باغ را تحت تاثیر قرار ندهند.

شایع ترین بیماری های بادام که هر باغدار باید بشناسد درختان بادام از بسیاری از بیماری ها رنج می برند؛ حتی اگر مقاوم ترین نهال ها را هم خریداری کنید باز هم این اتفاق ممکن است رخ دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چطور بیماری های درخت بادام را تشخیص دهیم؟

چطور بیماری های درخت بادام را تشخیص دهیم؟