مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مهر 1401 ساعت 12:322022-09-28سياسي

بخشنامه دادستان کل کشور درباره ناآرامی های اخیر


دادستان کل کشور با صدور بخشنامه ای تاکید کرده افرادی که فاقد هرگونه سابقه کیفری هستند و در پرونده آنان نیز سند، مدرک، گزارش شاهد صحنه و گزارش مأمورین انتظامی، - اطلاعاتی و امنیتی یا قراین اطمینان آور وجود ندارد و کمیته کارشناسی به عدم نقش آنان در اغتشاشات اظهارنظر کرده است با توجیه و ارشادات لازم آزاد شوند.

دادستان کل کشور بخشنامه نحوه رسیدگی به پرونده متهمان اغتشاشات اخیر را به دادستان های عمومی و انقلاب سراسر کشور ابلاغ کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در راستای دستور رییس قوه قضاییه به دادستان کل کشور مبنی بر برخورد با عوامل اغتشاشات اخیر و به منظور حفظ امنیت و آرامش شهروندان و برخورد قانونی با منابع ترویج دروغ و شایعه در جامعه، حجت الاسلام و المسلمین منتظری با صدور بخشنامه ای به دادستان های سراسر کشور نحوه رسیدگی به پرونده متهمان دستگیر شده در جریان اغتشاشات اخیر را ابلاغ کرد.

در بخشی از نامه دادستان کل کشور به دادستان های عمومی و انقلاب سراسر کشور آمده است: مقتضی است ضمن تشکیل کمیته کارشناسی متشکل از نمایندگان مطلع و صاحب اختیار اداره اطلاعات، سازمان اطلاعات سپاه پاسداران و اطلاعات فرماندهی انتظامی و حسب مورد حراست های ذیربط و اخذ نظر آن کمیته، در کلیه پرونده ها بر اساس موازین شرعی و قانونی و با سرعت و دقت و قاطعیت رسید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخشنامه دادستان کل کشور درباره ناآرامی های اخیر

بخشنامه دادستان کل کشور درباره ناآرامی های اخیر