مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مهر 1401 ساعت 12:222022-09-28سياسي

توطئه ها بازهم نتوانست جمهوری اسلامی ایران را ساقط کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، علی ملک شاهکویی صبح امروز در همایش اسوه های مقاومت که با حضور استاندار گلستان و جمعی از مسوولان استانی و پیشکسوتان و رزمندگان گلستانی در حسینیه عاشقان ثارالله شهرستان گرگان برگزار شد، اظهار کرد: توطئه ها و فتنه ها نتوانست جمهوری اسلامی ایران را ساقط کند و دشمن بار دیگر با شکست مواجه شد.

فرمانده سپاه نینوا گلستان با محکوم کردن اغتشاشات اخیر در کشور و استان گلستان تصریح کرد: دشمن توطئه های زیادی برای نابودی جمهوری مقدس اسلامی ایران در سر داشت که یکی از این توطئه ها فوت مهسا امینی بود دشمنان با ایجاد اغتشاش خواستند جمهوری اسلامی ایران را ساقط کنند اما آنها نفهمیدند که ایران کشوری قدرتمند است و روز به روز بر قدرتش افزوده تر می شود.

وی با بیان اینکه دشمن در قضایای اخیر تغییر تاکتیک داده است، افزود: چند وقتی است که دشمنان شیوه توطئه خود را تغییر دادند دیگر جنگ جهانی پیرامون کشور ما اتفاق نمی افتد یک شیوه جدید به نام فتنه جهانی شکل می گیرد و فوت مهسا امینی یکی از ترفندهای دشمنان بود.

وی با اشاره به اینکه دشمن با دستپاچگی 10 روز توطئه خود را به جلو انداخت تا کشور را به زوال بکشاند اما با شکست مواجه شد، ابراز کرد: دشمن تلاش کرده بود که در مهرماه و آغاز سال تحصیلی جدید یک اتفاق و یک اغتشاش بزرگ را ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توطئه ها بازهم نتوانست جمهوری اسلامی ایران را ساقط کند

توطئه ها بازهم نتوانست جمهوری اسلامی ایران را ساقط کند