مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مهر 1401 ساعت 12:072022-09-28سياسي

حدود 10 میلیون سفر زیارتی در طی دو هفته گذشته صورت گرفته است


در این سه هفته حدود 10 میلیون نفر در سفرهای اربعین و مشهد شرکت کردند که این نمایشگر عمق اعتقادی مردم ماست و از مواکب عراقی و ایرانی و دستگاه های اجرایی این حوزه تشکر می کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در حاشیه جلسه امروز چهارشنبه 6 مهر هیات دولت گفت: در جلسه امروز دولت گزارش های متعددی درباره دستاوردهای سفر رییس جمهور به ازبکستان و حضور در اجلاس سازمان شانگهای و همچنین سفر اخیر رییس جمهور جمهور به نیویورک ارائه شد؛ الحمدلله این سفر صدای رسای ملت ایران و تبلور از عدالت خواهی کشور با تقدیر از جایگاه سردار دلها و مبارزه گرجهانی با تروریسم، حاج قاسم سلیمانی بود.

وی افزود: هم چنین گزارش برگزاری پرشکوه مراسم اربعین و ایام زیارتی پایان ماه صفر به دولت داده شد، مجموعا در این سه هفته حدود 10 میلیون نفر در سفرهای اربعین و مشهد شرکت کردند که این نمایشگر عمق اعتقادی مردم ماست و از مواکب عراقی و ایرانی و دستگاه های اجرایی این حوزه تشکر می کنیم.

سخنگوی دولت گفت: متأسفانه در ایام اخیر حادثه تلخی داشتیم و اقدامات سازمان دهی شده با استفاده از حمایت های رسانه های معاند رخ داد و البته مردم صف خود را از آنان جدا کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حدود 10 میلیون سفر زیارتی در طی دو هفته گذشته صورت گرفته است

حدود 10 میلیون سفر زیارتی در طی دو هفته گذشته صورت گرفته است