مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مهر 1401 ساعت 12:022022-09-28سياسي

مرکز تخصصی مردمی نفس در گلستان افتتاح شد


با حضور مسئولان استانی، مرکز تخصصی مردمی نفس در استان گلستان افتتاح شد، رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان در حاشیه این مراسم گفت: تسهیل ازدواج، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، سعید گل فیروزی صبح امروز در مراسم افتتاحیه مرکز تخصصی مردمی نفس اظهار کرد: از محورهای فعالیت مرکز تنفس در گلستان می توان به فرهنگ سازی، مشاوره و حمایت های همه جانبه بهداشتی درمانی، معیشتی و غیره است.

وی با بیان اینکه سقط جنین 20 برابر تلفات سوانح رانندگی کشور است، تصریح کرد: آمار سقط جنین معادل یک سوم تولدهای کل کشور است سقط جنین یک حرام قطعی در دین محسوب می شود و آثار دنیوی و اخروی بسیار سنگینی برای آن بیان شده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان با اشاره به اینکه سقط جنین باعث ایجاد عوارض، عفونت، خونریزی، نازایی، عوامل روحی و روانی و در نهایت منجر به مرگ مادران می شود.

گل فیروزی با اشاره به اینکه سالانه بین 300 هزار الی 500 هزار سقط جنین در ایران صورت می گیرد، ابراز کرد: متاسفانه روزانه در ایران یکهزار جنین سقط می شود.

وی با تاکید بر ماده 57 قانون حمایت از به صورت خود به خودی 8 هزار نفر معادل با 2 درصد است و سقط جنین درمانی 12 هزار معادل باسه درصد و سقط جنین جنایی 350 هزار معادل با 95 درصد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز تخصصی مردمی نفس در گلستان افتتاح شد

مرکز تخصصی مردمی نفس در گلستان افتتاح شد