مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مهر 1401 ساعت 11:022022-09-28اجتماعي

کاهش 19 درصدی طلاق توافقی در البرز


معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان البرز، گفت: کارگاه های مشاوره پیش از ازدواج در استان البرز راه اندازی شد و با این اقدام، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، فرید نجف نیا، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان البرز، امروز در جمع اصحاب رسانه از برگزاری دوره های آموزشی پیش از می شود.

  وی با بیان اینکه طـلاق بزرگ ترین آسیب ها را به جامعـه وارد می کند، گفت: متأســفانه طلاق های توافقی در ماه های اولِ ازدواج رواج یافته بود که برای جلوگیری از پیشرفت این آسیبِ بسیار بزرگ، کارگاه های مشاوره پیش از ازدواج در استان البرز راه اندازی شد و با این اقدام، کاهش 19 درصدی طلاق توافقی و کاهش 23 درصدی به درخواست زوجه را در سه ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل شاهد بودیم.

دبیر شورای پیشگیری از وقوع جرم استان البرز افزود: در گامِ اول اجرای طرح آموزش های پیش از ازدواج، هماهنگی با دستگاه های ذیربط از جمله کانون سردفتران ازدواج ، طلاق و دانشگاه علوم پزشکی استان انجام و نشست های توجیهی و هماهنگی با مدرسان منتخب آموزش های پیش از ازدواج برگزار شد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان البرز با تاکید بر اینکه هدف از اجرای این طرح، ارتقاء آگاهی زوجین در مسائل حقوقی و تکالیف زناشویی، تحکیم بنیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 19 درصدی طلاق توافقی در البرز

کاهش 19 درصدی طلاق توافقی در البرز