مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مهر 1401 ساعت 11:022022-09-28دانش

گشت ارشاد با ارتکاب رفتار های غیراخلاقی اثرمندی خود را از دست داده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مجمع دانشجویان عدالتخواه دانشگاه تهران طی بیانیه ای آورده است: گشت ارشاد با کژکارکردی و ارتکاب رفتار های غیرقانونی و غیراخلاقی، - مجمع دانشجویان عدالتخواه دانشگاه تهران با صدور بیانیه ای در واکنش به اتفاقات اخیر اعلام کرد: گشت ارشاد با کژکارکردی و ارتکاب رفتار های غیرقانونی و غیراخلاقی، که همه در راستای دفاع از اصل حجاب بوده، اثرمندی خود را از دست داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مجمع دانشجویان عدالتخواه دانشگاه تهران طی بیانیه ای آورده است: گشت ارشاد با کژکارکردی و ارتکاب رفتار های غیرقانونی و غیراخلاقی، که همه در راستای دفاع از اصل حجاب بوده، اثرمندی خود را از دست داده است.

متن این بیانیه به شرح زیر است:متن این بیانیه به شرح زیر است:رخداد تلخ فوت خانم مهسا امینی در هفته گذشته بدون شک همه ایرانیان را تحت تاثیر قرار داد.

این اتفاق منجر به اعتراضات خیابانی در روز های گذشته شد که ریشه در ساختار های غیرقانونی و خشن گشت ارشاد، نبود بستری برای حق اعتراضِ مردم، نادیده گرفتن اصول قانون اساسی، چون اصل 27 و بی تدبیری و عدم پاسخگویی مسئولین دارد و اعتراض مردم، نتیجه ناگریز این سوء مدیریت در نشنیدن صدای ملّت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گشت ارشاد با ارتکاب رفتار های غیراخلاقی اثرمندی خود را از دست داده است

گشت ارشاد با ارتکاب رفتار های غیراخلاقی اثرمندی خود را از دست داده است