مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مهر 1401 ساعت 09:272022-09-28پزشكي

نشانه های افسردگی که نباید نادیده گرفت


افسردگی یکی از بیماری های شایع قرن حاضر است که گاهی از آن به عنوان سرماخوردگی روح یاد می شود، مانند هر بیماری دیگری دارای علائمی است که با تشخیص به موقع و مداومت در روند درمان، امید بهبودی کامل فرد وجود دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی درخشان اظهار کرد: علائم مربوط به افسردگی پایدارند، بیش از دو هفته در فرد باقی می مانند و بدون درمان، از شدت این علائم کاسته نمی شود.

وی با اشاره به این که شدت بروز علائم افسردگی در هر فرد متفاوت است، ادامه داد: اغلب اوقات این بیماری ناشناخته می ماند و فرد در سکوت از بیماری خود رنج می برد.

درخشان با اشاره به این که معمولاً در افراد افسرده علائمی مانند آشفتگی، بی قراری و خشونت دیده می شود، عنوان کرد: عصبانیت عاملی برای ماندگاری افسردگی است، وقتی که عصبانیت به خوبی شناخته نشود، منجر به پرخاشگری منفعلانه می شود.

این روانشناس بیان کرد: این رفتار در فرد خود تخریبی ایجاد می کند و زمینه ابتلا به افسردگی را به وجود می آورد، هر فردی که به طور مداوم در رفتار خود پرخاشگری و خشونت را تجربه می کند یا به طور غیرمعمول و به سرعت عصبانی می شود باید برای پیدا کردن راه حل درمانی مناسب از یک مشاور و روان شناس کمک بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشانه های افسردگی که نباید نادیده گرفت

نشانه های افسردگی که نباید نادیده گرفت