مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مهر 1401 ساعت 09:072022-09-28اقتصادي

چمران: میزان نوسازی بافت های فرسوده در حال افزایش است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مهدی چمران درجلسه هم اندیشی آسیب شناسی درحوزه بافت فرسوده شهر تهران گفت: بسیاری از تصمیمات و اقدامات تشویقی درخصوص بازسازی و نوسازی بافت های فرسوده از بسیاری جهات به دلیل نبود منابع و بروکراسی های اداری ابتر ماند .

- رییس شورای شهر تهران گفت: بسیاری از تصمیم ها و اقدامات تشویقی درخصوص بازسازی و نوسازی بافت های فرسوده از بسیاری جهات به دلیل نبود منابع و بروکراسی های اداری ابتر مانده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مهدی چمران درجلسه هم اندیشی آسیب شناسی درحوزه بافت فرسوده شهر تهران گفت: بسیاری از تصمیمات و اقدامات تشویقی درخصوص بازسازی و نوسازی بافت های فرسوده از بسیاری جهات به دلیل نبود منابع و بروکراسی های اداری ابتر ماند و موجب شد زخم بافت های فرسوده بر تن تهران مجروح همچنان باقی بماند.

رییس شورای اسلامی شهر تهران افزود: در دوره های گذشته مصوب شد تا میزان بازسازی در تهران 10 درصد باشد که با وجود این نرخ تعیین شده در همان زمان میزان این اقدامات به 12 درصد رسید.

چمران با بیان اینکه میزان بازسازی، ترمیم و نوسازی بافت های فرسوده در مقایسه با حجم فعلی آن در پهنه شهری روز به روز در حال افزایش است، گفت: با افزایش این حجم از بافت فرسوده در تهران و آن دو درصد مازادی که در این خص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چمران: میزان نوسازی بافت های فرسوده در حال افزایش است

چمران: میزان نوسازی بافت های فرسوده در حال افزایش است