مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مهر 1401 ساعت 06:572022-09-28اجتماعي

536 هزار دانش آموز مازندرانی راهی 17 هزار و 300 کلاس درس شدند


مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با اشاره به اینکه 536 هزار دانش آموز مازندرانی با آغاز سال تحصیلی راهی 17 هزار و 300 کلاس درس شدند، گفت: تعداد 22 هزار معلم امر آموزش و پرورش دانش آموزان را عهده دار هستند.

- حسین کمالی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در آمل با اشاره به اینکه 536 هزار دانش آموز در هر سه دوره تحصیلی مازندران با ثبت نام در سامانه مورد نظر با آغاز سال تحصیلی راهی مدارس شدند، اظهار کرد:  22 هزار معلم در 17 هزار و 300 کلاس درس سال جدید تحصیلی را آغاز کردند.

وی گفت: همچنین 12 هزار عوامل اجرایی شامل مدیران مدارس، معاونان آموزشی، پرورشی، اجرایی و خدمتگزار در کنار رسمی بازگشایی شد تا شاهد شور، نشاط، شادابی و اشتیاق که لازمه جامعه است، باشیم.

وی ادامه داد: آموزش حضوری پس از دو سال تعطیلی مدارس فصل جدیدی در تعلیم و تربیت را رقم می زند همچنین در حوزه نیروی انسانی حتی برای دورترین نقطه مازندران پیش بینی لازم شده و سازماندهی های صورت گرفت.

کمالی با اشاره به اینکه با آغاز سال تحصیلی هیچ کلاس درس بدون معلم نیست، یادآور شد: هم در حوزه نیروی انسانی و هم در حوزه تجهیزات برای شروع سال تحصیلی اقدامات لازم انجام شد و مشکل خاصی نداریم.

وی با اشاره به وجود برخی مدارس تک یا چند دانش آموز در مازندران، گفت: در برخی مناطق و روستاها به دلیل مهاجر ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

536 هزار دانش آموز مازندرانی راهی 17 هزار و 300 کلاس درس شدند

536 هزار دانش آموز مازندرانی راهی 17 هزار و 300 کلاس درس شدند