مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مهر 1401 ساعت 22:422022-09-27بين الملل

اردوغان: رویارویی با ترکیه، یونان را به باتلاق می کشاند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از راشاتودی، رجب طیب اردوغان، رییس جمهور ترکیه با انتقاد از یونان به دلیل تسلیح جزایر خود در دریای اژه، - رییس جمهور ترکیه با هشدار به یونان گفت که آتن با آنکارا قابل مقایسه نبوده و مواجهه با ترکیه، یونان را به باتلاق می کشاند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از راشاتودی، رجب طیب اردوغان، رییس جمهور ترکیه با انتقاد از یونان به دلیل تسلیح جزایر خود در دریای اژه، گفت که نیت حقیقی آتن در موضع گیری تقابلی علیه ترکیه، تنها به توقف پیشرفت یونان منجر می شود.

اردوغان پس از نشست با کابینه ترکیه، گفت: این (تقابل) برای سیاستمداران، دولت و مردم یونان و همچنین کسانی که از آن ها به عنوان عروسک خیمه شب بازی استفاده می کنند، بازی خطرناکی است.

وی افزود: نه آن آماده سازی های نظامی و نه حمایت سیاسی و اقتصادی نمی تواند یونان را با ما (ترکیه)، هم سطح کند، اما این اقدامات اشتباه، یونان را از هر جهت به باتلاق می کشاند.

اظهارات اردوغان پس از انتشار گزارش ها درباره ارسال و استقرار تسلیحات بیشتر توسط یونان در جزایر لسبوس و ساموس، مطرح شده است.

رسانه های ترکیه هفته گذشته ویدئو هایی را منتشر کردند که به ادعای آن ها توسط پهپاد های نظامی آنکارا گرفته شده و خودرو های زرهی را نشان می داد که ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردوغان: رویارویی با ترکیه، یونان را به باتلاق می کشاند

اردوغان: رویارویی با ترکیه، یونان را به باتلاق می کشاند