مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مهر 1401 ساعت 20:072022-09-27سياسي

پورابراهیمی: برخی در اغتشاشات، به شهدا و انقلاب جفا کردند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، محمدرضا پورابراهیمی در مراسم تشییع شهید گمنام در شهداد اظهار کرد: آب به آسیاب دشمن ریختن در روزهای سخت انقلاب نتیجه مردودی در آزمون برخی از خواص در کشور بود که متاسفانه برخی از چهره های شاخص اصلاح طلب با این اتفاقات علیه با تمام توان حمایت می کنیم.

وی تاکید کرد: حضور مردم منطقه محروم شهداد در آیین استقبال از شهید گمنام نشان داد مردم کرمان و شهداد هنوز به انقلاب نظام و آرمان های امام و رهبری پایبند هستند.

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: تمام تلاش دشمن برای ایجاد آشوب، اغتشاش و ناامنی در کشور است و هدف گذاری کرده که با ایجاد ناامنی، هم مسیر انقلاب را تحت تاثیر خود قرار دهد و هم بر گفتمان روابط سیاسی ایران و کشورهای منطقه و هم بر روند امور در دولت سیزدهم در تحقق اهداف اقتصادی به عنوان دولت انقلابی و مکتبی که در راستای تحقق اهداف انقلاب تلاش می کند، تاثیر منفی بگذارد.

پورابراهیمی تأکید کرد: برنامه ریزی دشمن از ماه ها قبل آغاز شده و کاملا مشخص است که دشمن در طراحی کاملا تعریف شده به بهانه فوت خانم مهسا امینی، جریان آشوب اخیر را در کشور رقم بزند که البته نشان دادند هیچ اعتقادی به ایرانی ها و حتی فرد فوت شده نداشتند و این امر را بهانه ای برای ایجاد ناامنی و آشوب کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پورابراهیمی: برخی در اغتشاشات، به شهدا و انقلاب جفا کردند

پورابراهیمی: برخی در اغتشاشات، به شهدا و انقلاب جفا کردند