مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مهر 1401 ساعت 20:022022-09-27اقتصادي

راه اندازی سامانه پایش تولید محصولات سالم کشاورزی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، شاهپور علایی مقدم معاون وزیر جهادکشاورزی و رییس سازمان حفظ نباتات کشور در برنامه صف اول سازمان حفظ نباتات را سازمان حاکمیتی و بین المللی در مجموعه وزارت جهاد کشاورزی دانست و گفت: - معاون وزیر جهاد کشاورزی و رییس سازمان حفظ نباتات از راه اندازی سامانه رصد و پایش بستر های تولید محصولات سالم و بهداشتی کشاورزی به منظور اجرای مصوبه کنوانسیون بین المللی برای صادرات خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، شاهپور علایی مقدم معاون وزیر جهادکشاورزی و رییس سازمان حفظ نباتات کشور در برنامه صف اول سازمان حفظ نباتات را سازمان حاکمیتی و بین المللی در مجموعه وزارت جهاد کشاورزی دانست و گفت: این سازمان عضو کنوانسیون های مختلف بین المللی است و نیز کنوانسیون بین المللی حفظ نباتات که خیلی از کشور های دنیا عضو هستند.

وی اضافه کرد: معاهداتی در آن کنوانسیون و در آن سازمان بین المللی قرار دارد که همه کشور های عضو بایستی دستورالعمل ها، مقررات را در زمینه جلوگیری از جابجایی آفات، بیماری ها و علف های هرز عمدتاً در بخش قرنطینه ای باید کنترل کنند.

علایی مقدم افزود: هدف سازمان یک هدف بسیار مهمی است که تأمین بهداشت و سلامت محصولات کشاورزی و در زمینه بهداشت انسانی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی سامانه پایش تولید محصولات سالم کشاورزی

راه اندازی سامانه پایش تولید محصولات سالم کشاورزی