مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مهر 1401 ساعت 18:372022-09-27سياسي

ارتش با تجربه کسب تجربه از جنگ های مختلف، بالا ترین سطح تخصص را کسب کرده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر سرتیپ «علیرضا شیخ» معاون تربیت و آموزش ارتش جمهوری اسلامی ایران در برنامه صبحگاهی «صبح پارسی» شبکه جام جم، - امیر سرتیپ شیخ گفت: ما توانسته ایم با کسب تجربه از جنگ های مختلف و دفاع مقدس خود را به بالا ترین سطح آموزشی و تخصصی برسانیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر سرتیپ علیرضا شیخ معاون تربیت و آموزش ارتش جمهوری اسلامی ایران در برنامه صبحگاهی صبح پارسی شبکه جام جم، اظهار داشت: هر کشوری قانونی برای سربازی دارد تا در دفاع از کشور نیروی لازم دفاعی را مهیا کند؛ در کشور ما نیز فعلا قانون مبنایش بر آموزش نیروی جوان است تا در راستای تقویت بازدارندگی و ایجاد ظرفیت و قدرت ملی اقدام کند.

معاون تربیت و آموزش ارتش افزود: در ایران بخشی از عمر جوانان به سربازی اختصاص داده می شود و ما به آن ها آموزش های لازم برای چگونگی دفاع می دهیم.

ما مدیون سربازان خود هستیم؛ چراکه آن ها مهم ترین رکن و عنصر دفاعی برای یک نیروی مسلح نیروانسانی محور تلقی می شوند.

امیر سرتیپ شیخ گفت: ماموریت ارتش جمهوری اسلامی ایران، پاسداری از استقلال، تمامیت ارضی و نظام جمهوری اسلامی ایران است؛ به همین دلیل کلیه سربازان در هر سطحی، طوری تعلیم می بینند که پاسخگوی ماموریت محوله باشند، در نتیجه نظام آموزشی ما با دی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتش با تجربه کسب تجربه از جنگ های مختلف، بالا ترین سطح تخصص را کسب کرده است

ارتش با تجربه کسب تجربه از جنگ های مختلف، بالا ترین سطح تخصص را کسب کرده است