مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مهر 1401 ساعت 16:222022-09-27بين الملل

استفاده روسیه از سلاح هسته ای بلوف نیست


«دیمیتری مدودوف» رییس جمهوری سابق روسیه امروز (سه شنبه) گفت کشورش طبق دکترین هسته ای خود و در صورت نیاز، حق دارد تا از خود با سلاح های هسته ای دفاع کند و درصورتی که تحت فشار زیاد باشد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، دیمیتری مدودوف رییس جمهوری سابق و رییس شورای امنیت روسیه هشدار داد مسکو حق دارد بدون مشورت بیشتر و با افزایش تنش ها با غرب درباره همه گیری های برگزار شده در مناطق وسیعی از اوکراین که تحت تسلط روسیه است، واکنشی درخور داشته باشد.

این مقام سیاسی روسیه با انتقاد از رویکرد دولت های غربی به ویژه آمریکا و انگلیس در قبال مسکو گفت: روسیه می تواند در پاسخ به حمله به این کشور یا متحدانش با استفاده از سلاح های جنجالی که موجودیت روسیه را تهدید کند، دست به استفاده از سلاح هسته ای بزند.

مدودف همچنین گفت اگر روسیه در تلافی هرگونه حملات غیرمتعارف از سوی اوکراین، دست به استفاده از سلاح اتمی بزند، ناتو هیچ گونه دخالتی نخواهد کرد و اوکراین هم باید این را بداند.

وی افزود: باید این تصور را داشت که اگر اقدامات نظامی اوکراین موجودیت دولت روسیه را به خطر بیاندازد، روسیه مجبور به استفاده از سلاح اتمی علیه اوکراین خواهد بود.

پیش تر معاون وزیر خارجه روسیه در پاسخ به سوالی درباره احتمال استفاده از سلاح هسته ای تاکتیکی در جنگ اوکراین گفت: استفاده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده روسیه از سلاح هسته ای بلوف نیست

استفاده روسیه از سلاح هسته ای بلوف نیست