مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مهر 1401 ساعت 15:122022-09-27سياسي

خون پاک شهدا دامن خیانتکاران را خواهد گرفت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام والمسلمین سیدحسین مؤمنی در سخنرانی بعد از نماز عصر حرم مطهر بانوی کرامت در سالروز شهادت امام رضا(ع) اظهار کرد: عبدالعظیم حسنی که دوستی اش با اهل بیت توسط امام هادی(ع) تأیید شده به محضر امام رضا(ع) رسید و ایشان راه های تقرب به اهل بیت را در چند مطلب به او بیان کردند.

وی گفت: حضرت در صدر این روایت صداقت، امانت و چند نکته را بیان می کنند و در ذیل روایت می فرمایند ای عبد العظیم سلام من را به دوستان و محبان من برسان و به آنها بگو راه های نفوذ شیطان به خودتان را ببندید زیرا تسلط شیطان بر شما دور شدن از اهل بیت را به همراه می آورد.

استاد حوزه علمیه با بیان اینکه امام صادق (ع) در روایتی فرمودند شیطان در دنیا دام هایی را قرار داده و قصدش این است که محبان ما را در این دام ها بیندازد، افزود: پیامبر فرمودند زمانی در امت من می آید که زنانی در جامعه حضور پیدا می کنند که منشأ فتنه اند و باعث آشوب در جامعه می شوند؛ از من اظهار بیزاری می کنند و من هم از آنها اظهار بیزاری می کنم.

وی با بیان اینکه در سوره اعراف راه های نفوذ شیطان بیان شده است، گفت: شیطان از چهار موضع روبرو، پشت سر، راست و چپ به انسان هجوم می کند و بندگان را از مسیر شکر فاصله می دهد؛ ذیل این آیه در برخی تفاسیر بیان شده است که در روایات داریم حمله


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خون پاک شهدا دامن خیانتکاران را خواهد گرفت

خون پاک شهدا دامن خیانتکاران را خواهد گرفت