مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مهر 1401 ساعت 15:122022-09-27سياسي

ارتباطات 5 میلیون زائر حرم امام رضا (ع) پایدار است


طبق اعلام وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، نزدیک به 5 میلیون زائر حرم مطهر امام رضا (ع) دارای ارتباطات پایدار هستند و مشکلی در شبکه ارتباطی وجود ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، نزدیک به 5 میلیون زائر حرم مطهر امام رضا ع که همزمان با شهادتش گردهم آمده اند دارای شبکه ارتباطی پایدار هستند.

زائرین حرم که در ایام تعطیل خود را به استان رضوی رسانده اند مشکلی در برقراری و پایداری شبکه ارتباطی ندارند.

با تدابیر اندیشیده شده اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان خراسان رضوی شبکه ارتباطی پایدار است و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

برخی اقدامات انجام شده جهت توسعه و بهبود ارتباطات مشهد توسط کمیته ارتباطات و فناوری اطلاعات ستاد اجرایی خدمات سفر و قرارگاه ویژه ارتباطات و فناوری اطلاعات به شرح زیر است: 1_استقرار  و بهره برداری از 4 سایت سیار همراه اول در محوطه باغ رضوان، موزه مردم شناسی، بست نواب و بست شیخ بهایی و عدم جمع آوری این سایت ها تا زمان احداث سایت دائمی در این نقاط  2_استقرار و بهره برداری از2 سایت سیار ایرانسل در سرای امین و پارکینگ خیابان طبرسی 3_استقرار 4 سایت سیار جدید در خیابان های امام رضا (ع)،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتباطات 5 میلیون زائر حرم امام رضا (ع) پایدار است

ارتباطات 5 میلیون زائر حرم امام رضا (ع) پایدار است